Tankodrom a zvislé značenie.

Autor: Róbert Katuš | 18.2.2013 o 11:53 | (upravené 18.2.2013 o 12:46) Karma článku: 11,47 | Prečítané:  1153x

Cesty sú v takom hroznom stave po celom Slovensku, že toto si už ani starí ľudia nepamätajú ! A prečo sú v takom hroznom stave?

oprava ciest po slovenskyoprava ciest po slovenskyja

Lebo ešte žiadny politik si nedokázal spraviť biznis na zasypávaní (plátaní) dier, robí to iba štátna správa ciest a im to je jedno ako to vyzerá, vyčerpajú stanovenú asvaltovú hmotu, ktorú majú určenú na deň a hotovo. Široké STAVY sú teraz zaneprázdnené budovaním diaľnic a „tunelov“ a komplexné opravy ciest 1, 2 a 3 triedy si nechávajú na horšie časy (na nich sa ťažšie zarába ako na diaľniciach = 1 meter = 800 000  SK !)

Dobre si všimnite čo sa deje po Slovensku so zvislým dopravným značením (aspoň v Košickom kraji to tak je) niekedy bola značka na mieste aj 20 rokov pokiaľ ju niekto neukradol (každý vie, kto je ten „niekto“) alebo už bola taká hrdzavá, že sa nedalo prečítať, čo na nej je. A dnes sa všetky značky menia pravidelne už pri minimálnom poškodení, ďalej sa osadzujú nové značky. U nás v okrese medzi každou dedinou osadili značky „nerovnosť vozovky“, ďalej na celom Slovensku sa objavilo nespočetné množstvo info značiek o kultúrnych pamiatkach, a teraz aj nové značenie autobusových zastávok, a to na všetkých miestach aj na poliach, človek ani nevedel, kde všade sú zastávky....proste značkový biznis je najlepší ...tam si môžu vypýtať aj 100-vky eur za jednu značku a je to strojová výroba, čiže náklady na výrobu jednej značky sú minimálne. Najnovšie chcú presadiť certifikovanú výrobu drevených palíc, ktoré sa dávajú v zimnom období na vymedzenie cesty, keď je zaviata snehom. Proste na podnikaniu v štátnej správe sa medze nekladú, len sa upraví legislatíva, že značky musia spĺňať nové certifikačné podmienky, že aj drevené paličky musia spĺňať prísny certifikát a je to. Následne(alebo už v predstihu) si niektorý poslanec vytvorí firmu (alebo jeho bratranec, sesternica a je to).

Toto je značkový biznis a to doslova, tu sa točia peniaze a nie nejaké diery na cestách, koho vôbec zajímajú výtlky?... no iba obyčajných ľudí ,ktorí si na nich ničia svoje vlastné autá, lebo papaláši si jazdia na SUV -éčkach alebo na limuzínach, ktoré im platíme my občania aj ich predražený servis!

Takže dovtedy tu budú také cesty, pokiaľ sa nenájde nejaký poslanec Národnej Zrady a nevymyslí si vlastný biznis na oprave dier na našich cestách!

Odporúčam sa pozrieť bližšie na to, kto stojí za firmami, čo vyrábajú značky!

Teľo mi scel (eRKej)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan nemá peniaze ani hráčov a stráca to najcennejšie. Fanúšikov

Viac ako o postupe do play off sa začína hovoriť, či klub vôbec dohrá sezónu v KHL.

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.


Už ste čítali?