Cargo = posledná Ficová hračka ?

Autor: Róbert Katuš | 15.2.2013 o 13:08 | (upravené 15.2.2013 o 13:44) Karma článku: 11,43 | Prečítané:  1241x

Aby ste mi verili, že už riešim aj tú svoju DP. "Návrh novej metódy organizovania rozkrádania štátnej firmy Cargo" Mám vymyslieť novú metodiku? nech sa páči (rozoberme to po poriadku):

 


1.) "Osobná" je služba spoločnosti, čiže nemôže vznikať žiadny zisk do súkromných vreciek = je dotovaná vo verejnom záujme (ako je možné, že tu máme žlté vláčiky(RegioJet) ? keďže žiadna trasa ZSSK nedokáže pokryť ani svoje vlastné náklady) .....si vážne myslíte, že žltý vláčik tu prišiel robiť charitu na Slovensko? (je to proste trik EU na zrušenie monopolu a zvýšenie konkurencieschopnosti, ale podľa mňa to sa malo týkať len nákladnej a nie aj osobnej!)

2.) tým pádom Osobná musí ostať v rukách štátu a nie rozpredávať licencie na jednotlivé trasy (ktoré sa dajú celkom slušne vyťažiť: napr. Dunajská Streda - BA), a keby bola celá osobná v rukách štátu mohli by sa zrušiť poplatky ZSSK(osobná) za železničnú dopravnú cestu ŽSR (K čomu je to vôbec dobré, ak sa z jedného štátneho podniku presúvajú financie do druhého? a obe pritom dotuje štát!... čiže sú stratové) (proste železničný tunel)

3.) a čo sa týka Nákladnej... jedine tu by som videl možnosť na podnikanie a konkurenciu. A nie ako to máme dnes, keď štát (Ficko) dotuje svoje Cargo miliónmi eur a pritom si nikto nevšimol, že bývalí manažéri (zamestnanci Carga), si vytvorili vlastné dopravcovské firmy (nakúpili si rušne od Carga za smiešne ceny, a teraz s nimi zarábajú) a kradnú zákazky Cargu. Zamyslel sa nad tým niekto? je to proste legálne tunelovanie štátneho podniku. (čiže, ak by bola nákladná v súkromných rukách, tak potom všetky tie poplatky za železničnú dopravnú cestu šli na dotovanie ŽSR a ZSSK)

4.) ešte stála prezamestnanosť v Cargu, hlavne administratívnych pracovníkov. A potom sa mnohí čudujú, že robia na GR v BA a majú plat 450 eur ! no lebo podľa mňa je aj tých 450 eur veľa, pokiaľ na seba Cargo nevie zarobiť, tak si manažéri a ostatní zamestnanci nezaslúžia žiadny plat! ..... či sa to niekomu páči alebo nie....

5.) v týchto firmách vládne ešte stále komunizmus a rodinkárstvo pretransformované na podmienky kapitalizmu (o tom by vedeli hovoriť rodinné dynastie, pokiaľ sa toto neodstráni, tak pre mňa za mňa sa môže aj hneď zajtra sprivatizovať ŽSR, ZSSK aj Cargo a potom polka príživníkov na týchto sociálnych štátnych podnikoch skončí na ulici!)

6.) súčasný problém Carga je ale ten, že už ho nikto ani nechce kúpiť, lebo je taký zadĺžený, aj keby rozpredal všetok svoj majetok (vozne do šrotu a pod...)....ale pravdepodobne to je cieľ....aby nemal žiadnu hodnotu a privatizéri si ho následne kúpili za 1 euro, hlavne že naše cesty(hlavne cesty 1 a 2 triedy) ničia čím ďalej tým viac ťažké cestné návesy, a Cargo nemá čo voziť Ficko vyhlási:" že keď USS odíde, tak Cargo stratí 1/3 objemu prepravovaného tovaru a kľakne na kolená", preto  bude treba Cargo ďalej držať umelo pri živote.

7.) ale v súčasnosti sa na týchto firmách priživujú hlavne politické strany ...proste každé 4 roky (v poslednej dobe už aj každé 2 roky = predčasné voľby) si tam podosadzujú svojich ľudí od GR, správne rady, valné zhromaždenia, atd....až po výpravcov, možno už aj výhybkárov, alebo sa mýlim?(a odmeny pre manažérov, to je len vrchol ľadovca a výsmech normálnym ľuďom priamo do očí)

8.) týmto chcem len povedať, že moja DP je úplne zbytočná ako ďalších XY prác, ktoré sa v tom našom PSEUDOVYSOKOM ŠKOLSTVE každoročne vytvárajú a končia v koši!!!

9.) aj napriek tomuto všetkému sa pokúsim napísať prácu.....originálny názov mojej DP:

"Návrh novej metodiky organizovania vozňových prúdov"

10.) a tento princíp funguje vo všetkých štátnych správach v SR

"Niečo je zhnité v tom štáte Slovenskom"

Teľo mi scel (eRKej)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan nemá peniaze ani hráčov a stráca to najcennejšie. Fanúšikov

Viac ako o postupe do play off sa začína hovoriť, či klub vôbec dohrá sezónu v KHL.

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.


Už ste čítali?